Sitemiz üzerinden almakta olduğunuz ürünlere ilişkin bilgiler ve genel satış kuralları aşağıda yer almakta olup, sitemizden ürün satın almakla satış kurallarına uygun hareket etmeyi kabul edersiniz.
GENEL BİLGİ:
Sitemiz üzerinden sunulan ürünler, ücret bilgisi ile satış ve satış sonrasına ilişkin kurallar (iade, değişim vs.) aşağıda yer almaktadır.
Satın alma işlemi esnasında iletmiş olduğunuz kişisel bilgileriniz açık onayınız olmadığı sürece ve gizlilik politikasında belirlendiği haller dışında kesinlikle paylaşılmayacak, güvenli bir şekilde saklanacaktır. Gizlilik politikamızın yer aldığı belgeyi daha önce incelemediyseniz buradan ulaşabilirsiniz.
ÖDEME:
I. KREDİ KARTI İLE ÖDEME:
Kredi Kartı ödemeleriniz SSL standartlarında güvenlik yazılımlarıyla gerçekleştirilmekte olup, bilgileriniz en yüksek düzeyde korunmaya çalışılacak ve aksi tarafınızdan açıkça belirtilmediği sürece Bozcaadalı Veli Dede tarafından kredi kartı bilgileriniz kayıt altına alınmayacaktır.
Bozcaadalı Veli Dede kredi kartı ve kişisel bilgilerinizin güvenliği için; teknik gelişmeler çerçevesinde tüm önlemleri alma ve özen gösterme gayretinde olup, sizin de kredi kartı ve kişisel bilgilerinizin güvenliği için şifre bilgilerini koruma, antivirüs programı kullanma, siteden güvenli çıkış gibi hususlarda özenli davranmanız gerekmektedir. Kendi kusurunuz veya ihmaliniz nedeniyle oluşan dolaylı ya da doğrudan zararlardan Bozcaadalı Veli Dede sorumlu tutulamaz.
II. BANKA HAVALESİ İLE ÖDEME:
Ödemeyi banka havalesi veya EFT ile yapmayı tercih etmeniz halinde TR98 0001 0004 1448 7064 1250 04 IBAN numaralı hesaba yapacağınız ödemeye ilişkin havale ise dekont numarasıyla, EFT ise referans numarasıyla ödemenin bankadan teyidinin akabinde satış işleminiz onaylanacaktır.
Bu halde, banka tarafından havale ve/veya EFT ücreti ve benzer isimler altında alınacak ek ücretler ürün satış fiyatına dahil olmayıp, tarafınıza aittir.
ÜRÜNLER:
Bozcaadalı Veli Dede’ne ait ürünler, yürürlükte olan Türk Gıda Kodeksi ve Gıda Güvenliği Standartları uyarınca üretilmektedir. Bozcaadalı Veli Dede üretmiş olduğu tüm ürünlerin alıcılara ayıpsız ve taze olarak teslim edileceği garantisini verir.
Bozcaadalı Veli Dede bu ürünlerin daimi kalitesini sağlamak için elinden gelenin en iyisini yapmakla beraber, uygun saklama koşullarında muhafaza edilmeyen ve/veya belirtilen raf ömür sürelerinden sonraki bir tarihte tüketilen ürünlere ilişkin garanti vermemektedir.
Bozcaadalı Veli Dede, mevsimsel hammadde temini zorluğu ve benzeri sebeplerden ötürü ürün çeşitliliğindeki farklılıklar ve ürünlere ilişkin görsel tasarım değişikliklerinden dolayı hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Bozcaadalı Veli Dede ürünleri, Kalite Güvence ve Türk Gıda Kodeksi Ürün Hijyen Standartlarına uygun olarak ,üretilmektedir.
SATIŞ VE SONRASINA İLİŞKİN KOŞULLAR:
I. Ürün Satın alma
Sitemizde yer alan ürünlerin fiyatları vergiler dahil fiyatlar olup, ulaştırma maliyeti de alışveriş esnasında size açık olarak belirtilecektir. Tarafınızdan başkaca bir hizmet ve sair bedel talep edilmeyecektir.
Satın almak istediğiniz ürünlerin yanında yer alan “sepete ekle” butonunu basmanız gerekmektedir.
Daha sonra satın alma işlemini tamamlamak için sizden istenen bilgileri eksiksiz ve doğru olarak girmeniz ve “satın al” butonuna basmanız gerekmektedir. Bankanın işlemi onaylamasının ardından satış işlemi gerçekleşmiş olacaktır. Satış işlemi esnasında sizden talep edilen bilgileri eksik ve/veya hatalı girmeniz nedeniyle oluşabilecek her türlü zarar ve/veya sorumluluk tarafınıza aittir.
Satışın gerçekleşmesini takip eden 10(On) gün içerisinde ürün belirttiğiniz teslimat adresine teslim edilecektir. Bozcaadalı Veli Dede’nin önceden haber vererek bu süreyi 5 gün daha uzatması mümkündür.
II. Cayma(İade) Hakkının Kullanılma koşulları:
Satın aldığınız ürünü 7(yedi) gün içerisinde ve kullanılmamış olmak(Ürün ambalajının dahi açılmamış olması) kaydıyla sebep göstermeksizin iade etmeniz mümkündür. Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun hükümleri saklı kalmak kaydıyla 7(yedi) gün içinde iadesini talep etmediğiniz ürünü 7(yedi)gün geçtikten sonra iade etmeniz mümkün değildir.
İade talebinizi süresi içerisinde yapmanız kaydıyla yapmış olduğunuz ödeme;
• ödemeyi kredi kartı ile yaptıysanız ödemeyi yaptığınız kredi kartınıza kesintisiz olarak,
• banka havalesi ile yaptıysanız havale masrafı kesintisi yapıldıktan sonra banka hesabınıza,
iade edilecektir.
Bankadan kaynaklı veya öngörülemeyen diğer bir sebep nedeniyle söz konusu sürede iade yapılamaması halinde Bozcaadalı Veli Dede’nin herhangi sorumluluğu bulunmamaktadır.
Satın almış olduğunuz ürünün iadesi halinde Bozcaadalı Veli Dede sadece yaptığınız ödemeyi iade etmekle yükümlü olup, Bozcaadalı Veli Dede’nden ek bir talepte(faiz, tazminat vs.) bulunulamaz.
Ürün Paketi satın almış olmanız halinde, satın aldığınız ürün paketini 7(yedi) gün içerisinde ve hiçbir ürün kullanılmamış olmak kaydıyla sebep göstermeksizin iade etmeniz mümkündür. Pakette yer alan ürünlerden kullanmadıklarınızı iade etmeniz ise mümkün değildir.
İade hakkının kullanılma süresi ürünün tarafınıza teslimi ile başlayacak olup, siparişin teslimine dair belgede yer alan teslim tarihi esas alınacaktır.
Satın almış olduğunuz ürünün çabuk bozulacak (üretim tarihi ile son kullanma tarihi arasında kısa süre olan) bir ürün olması halinde Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik’in 7. Maddesinin 4. Bendinin c) fıkrası gereğince cayma hakkını kullanmanız mümkün değildir. Bu nedenle ürünü alırken son kullanma tarihleri hakkında verilen bilgileri dikkatle incelemenizi tavsiye deriz.
III. Ürün Değişim Koşulları:
Bozcaadalı Veli Dede üzerinden sağlanan bazı ürünlerin satışı belirli bir süreyle veya stokla kısıtlanmış olabilir. Bu nedenlerle, satın almış olduğunuz ürünün tesliminin mümkün olmadığı durumlarda, söz konusu ürünün yerine geçmek ve ürünün bedeliyle sınırlı olmak kaydıyla sitemizde yer alan başka bir ürünün teslimini talep edebileceğiniz gibi, ücret iadesini de talep edebilirsiniz. Bu halde yukarıda yer alan iade koşulları geçerli olacaktır.
Satın almış olduğunuz ürüne ilişkin değişim ve iade talebinizi info@velidede.com.tr.com adresine e-posta göndererek ya da telefonla arayarak iletebilirsiniz.
Bu sözleşmeye ilişkin herhangi bir anlaşmazlık oluşması halinde bulunduğunuz yer kaymakamlık veya valiliklerde bulunan Tüketici sorunları Hakem Heyetine başvuruda bulunabilirsiniz.